איירופלוט היא חברת התעופה הלאומית והגדולה ביותר של רוסיה. בסיס החברה נמצא בשדה התעופה שרמטייבו שבמוסקבה, ובין חברות הבת שלה ניתן למצוא את אורנבורג איירליינס, פובדה, דונאוויה ואורורה. חברות הבת הללו פועלות בהתאם לפילוח קהלים אסטרטגי (אנשי עסקים, טיסות מסחר וכדומה).
החברה הוקמה לפני למעלה מ-80 שנים, ולאחר התפרקות ברית המועצות, צלחה את גל ההפרטות של רוסיה. כיום אירופלוט חצויה בין בעלות פרטית לבעלות של המדינה.
בין הטיסות שמפעילה אירופלוט, תוכלו למצוא טיסות יומיות על הקו של תל אביב-מוסקבה ועובדה-מוסקבה. משם תוכלו לעלות על טיסת המשך ליעדים בכל רחבי העולם, כולל יעדים מרכזיים באסיה ובאמריקה. אירופלוט ידועה בסטנדרט שירות גבוה ובניסיון מקצועי של עשרות שנים.
מעוניינים להזמין טיסה למוסקבה במחירים זולים?>>>
מהם יעדי הטיסות של אירופלוט?
אירופלוט מפעילה 46 קווי טיסה בין ישראל לרוסיה. הטיסות הנמכרות ביותר של אירופלוט הן 5 טיסות יומיות מבן גוריון לשדה התעופה הבינלאומי שרמטייבו במוסקבה, טיסה יומית לשדה התעופה הבינלאומי פולקובו בסנט פטרסבורג וטיסה יומית לשדה התעופה רוסטוב על הדון.
ישנן גם שתי טיסות שבועיות בין שדה התעופה בעובדה לשדה התעופה הבינלאומי שרמטייבו במוסקבה.
דרך מוסקבה וסנט פטרסבורג תוכלו להמשיך עם אירופלוט בטיסות למבחר יעדים בקזחסטן (אסטנה, אלמטי, שימקנט ועוד), יעדים במזרח הרחוק כמו הונג קונג, דלהי, בייג'ינג, שנגחאי ובנגקוק, וכן יעדים נבחרים בצפון אמריקה: ניו יורק, לוס אנג'לס, מיאמי, וושינגטון ועוד.
כיצד ניתן לבצע שינוי של מועדי טיסות?
אם הזמנתם את כרטיסי הטיסה שלכם דרך אתר האינטרנט או שירות המכירות הטלפוני של כספי טורס, נשמח לעמוד לשירותכם ולבצע ביחד איתכם את התהליך הנדרש בטלפון הבא: 03-7962080
איך מבצעים צ'ק-אין בלי לעמוד בתור בשדה התעופה?
אין צורך לפנות לשירות הלקוחות של כספי טורס לביצוע הצ'ק-אין. החל מ-24 שעות לפני שעת הטיסה שנקבעה, תוכלו לבצע צ'ק-אין מקוון באתר האינטרנט של החברה.
מה לעשות במקרה של אובדן מזוודה?
לעתים מתרחשים עיכובים בלתי צפויים וטעויות אנוש. במקרה של אובדן מזוודה, יש לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה ואליו לא הגיעה המזוודה, ולמלא דו"ח אובדן מזוודה. תוך 21 ימים ממועד האובדן, יש להגיש תלונה לחברת התעופה בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם. ניתן להגיש את התלונה באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
מה לעשות במקרה של נזק למזוודה?
במידה וקיבלתם את המזוודה שלכם, אך גיליתם שהיא ניזוקה במהלך הטיסה, או שחפציכם נפגעו בכל צורה שהיא, יש לגשת למחלקת אבידות ומציאות בשדה התעופה בו התבצעה הנחיתה, ולמלא דו"ח נזק כבודה. תוך 7 ימים יש להגיש תלונה לחברת התעופה בצירוף הדו"ח וכרטיס הטיסה שלכם. ניתן להגיש את התלונה באמצעות אתר האינטרנט של החברה.
מהן הזכויות שלי במקרה של עיכוב / ביטול טיסת אירופלוט?
במידה ומדובר בטיסה סדירה, אתם מוזמנים לקרוא אודות מדיניות הפיצוי באתר האינטרנט של החברה. במידה ומדובר בטיסת שכר שהוזמנה דרך כספי טורס, אתם מוזמנים לפנות למוקד שירות הלקוחות שלנו בטלפון הבא: 03-7962080